20 September 2012

 
Hallå där.
Ledig hela dagen idag då. Började min morgon med kaffe och en massa prat med min svärmor. Började fixa oss vid 11 tiden för att åka in till stan och möta upp Robin. Skulle på ''Hemligt uppdrag'' och det gick ganska bra tycker jag. Nu får vi bara vänta och se vad som händer.
 
For hem och började att städa och diska. Kokade macaroner och värmde köttfärsås från igår till mig och Robin. Satt sedan och snackade med min svärmor medans jag drack kaffe.
 
Har så tråkigt och jag har redan städat, har bäddat min och Robins säng, Liams säng och nu vet jag inte vad jag ska göra. Har inte nå att göra!! Ska se om jag får Robin att hjälpa mig att möblera om, haha vad är det med mig och städa och flytta på saker. Jag orkar inte med mina idéer ibland....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0