28 September 2012

Hej!
Sitter och pratar med Robin i Skype och kollar på lite kläder till mig. Är shopping sugen men hittar inget jag vill ha? Hittar bara kläder till Robin och Liam men har sagt till mig själv att inte köpa massa grejer till dom även om jag vill det. Ganska svårt att inte låta bli, vill göra så mycket för dom och vill köpa massa saker men man kommer inte långt på 1050 kr...

Har inte haft orken eller lusten att blogga fören nu.Skolan och praktiken tar upp all min tid och när jag kommer hem till Robin vill jag bara lägga mig i hans famn och vila för jag är så trött. Har hänt endel saker också som tar på en och som jag inte kan skriva på bloggen för det är personliga saker.

I helgen är jag i alla fall hemma hos mamma och pappa, hade en sådan hemlängtan och mamma ville att jag skulle komma hem så kommer vara hemma till på Tisdag sen far jag hem till Robin igen.
Ska bara ta det lugnt i helgen och måla samt sätta upp tavlor, kanske rensa garderoben och sådana saker. Känner att det behövs.

Tänkte bara uppdatera er lite snabbt innan jag ska sova. Så öhm ja godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0