29 September 2012

Hejsan!
Kom precis hem efter en shopping runda på stan med mamma, åkte även förbi min lilla kusin som har tjatat efter mig i 3 veckors tid. Hon är galen i mig men hon är som en lillasyster för mig för när hon var nyfödd så sprang jag alltid iväg till min moster och var med min kusin och tror det sitter kvar lite. Dock är jag inte lika mycket hos dom som jag var då men försöker träffa hennes så mycket jag kan :)

Robin ringde och väckte mig idag vid 10 tiden så då gick jag upp och drack kaffe och såg TV med min lillasyster. Sen när jag hade tänkt klä på mig vardagskläder så kommer Robin helt plötsligt in i mitt rum. Blev helt chockad men super glad. Han och hans pappa stannade en stund och drack kaffe och pratade en stund innan dom for tillbaka till Robins pappa.

Kan lägga upp bilder på det jag köpt om en stund, måste bara se klart Sons Of Anarchy är mitt i ett avsnitt. haha, kram på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0