30 September 2012

Hej! Idag är det städ och tvätt dag hemma hos mig. Städar mitt rum från golv till tak, byter sängkläder, hänger ut sängkläderna på vädring osv osv.
Tvättar mina kläder och gör mig redo för en ny vecka.

Skönt att ha bestämda dagar då man städar och tvättar. Nog för att tvättmaskninen går nästan varje dag men Söndagar är den dagen då vi i familjen kastar in massor av tvätt i maskninen och låter den gå från klockan 8 på morgonen till ca 11 på kvällen.

Vaknade vid 11 idag och slängde i mig frukost sen tog jag min kaffe kopp och gick in till mitt rum och spelade MW3 i ca 2 timmar. Tiden bara flög förbi. Nu har jag dock börjat städat mitt rum och snart ska jag fara en sväng på stan och köpa ramar och lite färg så jag kan göra klart min tavla :)

Vad gör ni en sådan här regnig Söndag? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0