En lista om kärlek

Är du kär just nu?  Ja, i min (här kommer nog ett av dem fulaste orden i den svenska ordboken) fästman Robin ♥
Har du kysst någon idag? Ja, Robin ♥
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja, jag är ju med Robin nästan varje dag så.
Har du ett förhållande? Ja det har jag
Hur många har du varit tillsammans med? Två seriösa, sen har man ju haft lite små förhållanden då man var yngre.
När går gränsen vid otrohet? Pussar och opassande sms eller om man ägnar mer tid åt någon annan än den man är tillsammans med. 
Har du varit otrogen och om ja, varför? Aldrig i mitt liv. Så vidrig och äcklig skulle jag aldrig kunna tänka mig att vara mot någon. 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej, verkligen inte
Är du romantisk?  Nej det kan jag inte påstå
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej!
Är du svårflörtad? Ja det tror jag nog, måste fråga Robin, haha
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja masor av gånger!
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Nej, inte vad jag vet?
Har du lekt med någons känslor? Nej verkligen inte
Vem var din första riktiga kärlek? Robin
Har du haft sex med över 20 personer? Haha nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det jag har nu, snart ett år
..och ditt kortaste? 1 månad
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande såklart, annars hade jag inte varit kvar med Robin?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej det har jag inte, inte ens på lågstadiet då man var tillsammans med alla och inte visste vad kärlek var förutom en puss och skicka lappar med hjärtan på, haha.
Är du en bra pojk/flickvän? Robin säger att jag är det så får väll lita på det då :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Robin, såklart ♥
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? Vet inte ens om det hänt, haha :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
När fick du din första kyss? 12? 13?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20? 22?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  Allvarligt talat så nej. Man vet inte om det kommer hålla, hur mycket man än vill det så kan det ta slut en dag. Det enda namnet jag skulle kunna tatuera in är min mammas och mina framtida barns. Dock en annan sak om man är 60 år och varit tillsammans hela livet, då hade jag kunnat tatuera in Robins namn :)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad, är en liten pain in the ass ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0