be strong bby<3

Kort inlägg nu.

Vaknade för ett tag sedan, gjorde frukost, började packa ihop mina grejer.



* Stress - Det finns inget värre då folk runt omkring mig börjar stressa, HATAR STRESS!!
* Flygvärdinnerna - Asså dom som ska ta hand om väskan och sånt, det tar fan 1 år för dom att fixa biljetten ;s
* Säkerthets kontrollen - Visst det är sjukt bra så ingen har med sig en kniv på planet eller så, men snälla, förra gången hade jag glöMT ATT TA UPP 100 KR ur fickan, och så pep det så då skulle dom ju kolla mig, haha ojoj ja kan värkligen mörda nån med 100 kr =D
* Väntan på planet - Asså ifall vi säger att planet går klockan 08:00 så kommer planet ändå att lyfta klockan 08:24 eller nånting sånt.
* På själva flygplanet - Så jävla tråkigt från Stockholm tiill Luleå det tar 1 timmer och lite mera, så jävla tråkigt att sitta dära asså.
* Väntan på att väskan ska komma - Asså alla står vid 1 rullband och så kommer det på det andra, haha JÄVLIGT kul ;))
Och så får man stå i 10 år och vänta på väskan iallafall :s


* Manliga flygvärdinner
- Asså finns det inge roligare, eller jag tycker det är ganska gulligt då dom står och säger hej och ska visa allt det dära om säkerheten på planet, och då dom går omkring med vagnen på planet, haha. Så gulligt asså :p
* Gå på planet - Haha då fattar man att ÄNTLIGEN så händer det nått :p
* Arlanda TaxFree - Ojoj fan vad jag älskar det, går alltid in där parfymerna är, haha :)
* Gå av planet - Lättande att vara framme är BÄST =)
* Att få ta väskan - Och åka från den dära flygplatsen.

Hahha mycket jag hade att klaga om, men jaja jag gillar inte att åka flygplan.

Men ska fara till Arlanda nu, hejdåååå :)))<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0