4 Februari 2010

Hallå!

Åhh min låssas mormor (kan man säga så? ;o) ringde nyss och sa att det blev att åka till jokkmokk och till stugan i helgen :'D
Helt sjukt lycklig just nu, kommer bli så helt sjukt skönt att komma iväg och vara i stugen under helgen. I love that place ! :')
Vi åker tidigt i morgon bitti, tror vi far direkt till Jokkmokk då fast stugan ligger ju i Nietsavaare, nån som varit dära? Sjukt fint ställe i alla fall, haha kommer ihåg att när jag var liten så ville jag flytta dit ^^

Huset är super gammalt för det fins inte rinnande vatten eller toa, utan bara utedass, så vi får åka iväg ibland och hämta vatten hos någar som morfar och dom känner. Men det finns el i alla fall, så min moster brukar ta med sig deras laptop. Och det finns tv och telefon, men vi brukar inte använda det, för varje gång så sitter vi och spelar När & Fjärran super mysigt ^^
Seriöst jag länktar det var mera än 1 år sedan jag var dära sisst, måste följa med oftare ju, love that place! :'D

Men okej slut pratat om älskade stugan.
Stannade kavr på skolan för hade möte med Anita och Mamma för hade ju IG varningar i alla NO ämnen och matte förra terminen. Mötet gick super bra, mian lärare tyckte det gick super bar för mig och det gillas ju ! ;)

Efter det så åkte jag och mamma till stan och köpte silvershampoo och en bok, köpte ''Ljudet av ditt hjärta''.
Haha lite roligt när jag var på åhléns, hon som hjälpte mig leta efter det silvershampoot jag använder hon bah Ja det är ju inget silvershampoo men det är ju för dom som har blont hår. jag bah HAHA, det är visst ett silvershampoo och det är det bäsat jag testat hittills, dom andra suger ju hårt ;)

Hon var ju lite roligt den dära tanten ;)

Men ska packa nu och sen äta middag.

BTW klicka HÄRA för att läsa om förra gången jag vara dära.

xxx
 Cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0