*ingen rubrik*

Kunde inte hitta på någon rubrik ;b
Henna sov hos oss i natt ju, vi gick vell och lade oss vid 4 tror jag? Kommer inte ihåg riktigt, vi vaknade i alla fall vid 12 för att det var nån som hade damp med sin skoter utanför vårat hus, fatta damp jag fick då.
Men vi gick upp och gjorde frukost Tacos och dampade lite, vi såg film, först Dwan of the dead, bytte sen till xXx  och sen Kalle och chokladfabriken, hehe ;b
Vi dampde lite till och sen kom mamma hem och gjorde mat åt oss, blev köttbullar och mos, hehe. Har lärt mig lite finska idag, värsta bra jag är, men Henna bara skrattar åt mig TASKIGT XD
Kan faktiskt säga Opetteija, olet ruma, och painu helvettiin, haha den ni, och så kan jag säga massa andra saker men ids inte skriva ner det, haha ;b
Hon åkte hem nyss så har ganska tråkigt, har fixat i mitt rum men inte så mycket men sak samma, ids inte fixa det nå mera. Skola i morgon, asså *suck* ? Vet inte vad jag sak göra efter skolan vi får vell se antar jag.

Men nu ska jag göra nå annat, pusspuss


inte den dawn of the dead vi såg men ialla fall ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0