love sex magic *

Dålig uppdatering, men skit samma.

Fredag; Följde med Amanda hem, vi åt och sen for vi till Sävast och var med en massa folk, trevligt trevligt, sen åkte vi hem och då hämtade mamma oss för bussarna hade slutat gå -.-'''
Vi for till Ica och köpte lite gott och sånt, mamma for iväg till H och sov dära, jag och Amanda satt ute på taket och chillade och pratade och lyssnade på musik och drack cola och åt chips :)
Satt och pratade med Julia och NT i tlf i 100 år och dampade lite, så jävla skönt att kunna prata med dig Amanda, du betyder grymt mycket. 
 
Lördag; Vi vaknade vid 12 och gick upp och gjorde frukost, sen fixade vi oss och sen kom Amandas pappa och hämtade oss för vi skulle till luleå. Amanda fick en mini laptop och var otroligt bortskämd ;b HAHAHAH XD
Sen for vi på Ö&B och jag köpte godis och en dricka :)
Sen for vi till Amanda och hon började fixa emd sin dator, och då ringde mamma och frågade ifall jag skulle komma och gratta min gammel moster som fyllde år, har inte träffar henne på 3 år, träffade också min andra gammel moster som jag inte heller sett på länge vad kan det vara 1-2 år? ja länge sedan i alla fall. men jag fick i alla fall smörgåstårta och satt och pratade om en massa saker, h3h3 min mormor är cool hon bah det är vell klart du ska ha en percing i tungan, alla andra får ju ha det ;) fan vad jag diggar dig mormor :)<33 Men mamma sa nej, blev lite sad face eller  LITE jag blev JÄVLIGT SAD FACE!!!!
Men vi får i alla fall till H & barnen, trallalallaa, vi får hem på söndagen.

Söndag; Har hjälpt mamma med att städa bilen, blev riktigt bra faktiskt, nananan ;)
Ikväll ska jag fan inte göra nånting, bara chilla antar jag ;b

Men puss på er nu ;)<33


jag och amanda :)<3

fotograf; cecilia sennerfors ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0