Mooondag

haha nice rubrik i know ;D
Ifall ni undrar varför jag strykit under en massa ord är det för att jag ska kunna gå in och kolla fort vad jag ska göra också så, och bara för att det är kul att stryka under en massa ord ;b
Rätt chill dag hade vell gansak tråkigt men efter skolan var jag men min söta kusin hon är min och ingen annans, så alla kan dra? haha ;b Träffade massa trevlig folk och retades med Henna via smsa haha pussa han dig nå Henna? ;b okej ingen fattar men i alla fall. Ska tillbringa min eftermiddag med att plugga till Kemi provetonsdag, ska nog göra det i morgon också. Juste vi ska ju gå till pagla i morgon, jobbigt. Men ska nog klara mig för ska gå med kusin ifall hon inte dumpar mig haha (I)
Funderar på att flytta om i mitt rum eller typ göra min säng till en soffa och bäddsoffan till min säng för den är större och då ryms det fler kuddar, hehe :)

Men jaja, asså fuck jag kan typ inge till kemi provet, måste nog börja nu, hör av mig i morgon ifall jag ids ;b


pagla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0