Onsdag

Hell No, inte ids man träna idag heller, haha ;b

Chill dag i alla fall, varit med trevlans massa folk, dampat lite med Karro och Jenny och sånt ;b
Träffade Nea, jävligt trevlig brud det dära, öhh ja fick lite damp idag då jag var typ först och frågade i matsalen ifall det fanns nå jobb för att få mellamål men dom sa att det inte fanns, och 20 min senare så ser jag Jens och Victor som går iväg med en massa pappers grejs och då hade dom fått jobb, asså damp jag får på dom dära jävla mattanterna ;s

Men jag åkte hem på dirren efter skolan, men då jag kom hem så vare bara att åka igen för vi skulle åka och köpa saker till i morgon för då drar jag till fjällen och ni får inte följa, haha.
men vi var och köpte godis och sånt, moster ska nog hit i kväll så ska vell fråga henne lite saker då, hehe
Men nu är det mat så ska gå, ska packa och fixa lite till i morgon så PÖSSPÖSS på er så hör jag av mig i morgon ifall jag hinner :)

funderar på att byta till devote som http://www.justbyjenny.devote.se/ gjort, vad tycker ni??

älskar dig skit Balto :)<3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0