pagla och tbx

Har spenderat min dag genom att vara med kusin, åkte till dollar store på morgonen och så skulle vi gå till pagla, *jobbigt -.-'*  Men vi klarade oss, då vi kom fram fick vi falukörv, det var gött som fan kan jag säga er :)
Vi var dära ett jävligt bra tag och sen gick vi in till stan igen, inte lika jobbigt faktiskt. Men vi gormade på vägen in till stan så det var ju chill ;b Ja men sen kom inte bussarna fören 2 nångång så vi fick vänta ett tag. Träffade massa folks och så, öhja ;D
Då jag kom hem så bytte jag om till tränigskläder och satte mig och kollade på Viva La Bam, asså igentligen behöver jag plugga nu, ska göra det NUNUNU efter att jag bloggat, men ja jag fick sjukt ont i huvudet så jag sket i att åka på tränigen tar det i morgon i stället Tina skulle eventuelt följa med hem och sen på tränigen :)
Somnade på soffan tills mamma kom hem, vaknde kvart i 7 och då åt jag mat macka och sallad, HAHA vilken middag xD

Men nu ska jag plugga, puss på er :)


körv ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0