Staind - Outside

Jag Henna och Tina vaknade vid 1 idag, då gick vi upp och gjorde frulle. Sen började vi fixa oss för då skulle vi någonstans, men det blev inte så, men vi såg REC och Tina och Henna höll på att skita på sig då. ;b
Men sen åkte Henna hem, och då dampade jag och Tina lite, men vi gick ut och så skulle vi vara med någon så vi gick till Victor och så ringde vi han och massa blablablalblabla men sen så vare ju så att han inte var hemma, lite damp vi fick? Men jaja, då gick vi till mig efter lite omvägar, (A), då hade vi inget att göra så vi spelade The Sims 2  och Tina gjorde gubbarna jätte fula, asså omg -.-'
Men sen var hon tvungen att åka hem, så vi skjussade henna och mamma fick damp på oss då hon skjussade, hehe men okej vi var väldigt busiga för vi typ skrattade jätte höft och dampde som fan, förlåt mamma <3333
Och nu är jag hemma och ska vell se nån film kanske?

Kvällen igår var jäkligt kul ska jag säga er, men en del saker hände som kanske inte skulle hända?
Asså man göra inte så på ens kompis tjej? ;s

Hoppas Tina skickar bilder snart, haha :D



Kommentarer
tina

SJUKT KUL VI HADE!

saker händer, saker ordnade sig.

Bilderna! (i) Det är bara att sno från bilddagboken :3333





säärlek <3

2009-04-18 @ 23:39:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0