31 Augusti 09

Har funderat lite och jag kanske gör en ny header och design om ett tag?
Men först måste jag ta nå bilder kommer nog be
Tina hjälpa mig, hon tar sjukt fina bilder, men får ha den headern och designen jag har nu ett tag till :)

Skola idag alltså, inget hände men efter skolan följde jag med Amanda en bit till henne så hon inte skulle få gå själv sen tillbaka till skolan då kom Nisse och hans kompis så for vi till frasses och satt dära ett tag sen for vi till stadsparken och satt dära, trevlig fan :)

Sen for jag hem och snart ska jag äta, ikväll ska jag vara hemma tror jag ifall jag inte skulle med Amanda till sävast vi får vell se antar jag :)





Kommentarer
tina

happyface

Jag ÄR ganska bra på att ta kort :''D

2009-08-31 @ 21:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0