ahh vi kommer dö! STANNA!

Nä det kommer vi inte :)

Fattar inte hur du kan vara så lugn? :o

Skulle till skördemarknaden idag egentligen vid 10 men jag råkade somna vid 7 när jag skulle upp så jag sov tills Tina smsade mig. Så var på skördemarknaden vid 11. Det har regnat som tusan i dag, f*n vad jag hatar regn asså gå och dö j*vla regn. 
Men vid 1 kanske kom Linus och Emil, så jag och Tina var med dom, vi gick in till stan och åt på dagoberts vid halv 2 kan jag gissa? Jag vet inte riktigt, men vi träffade Ante och Pontus och nån fler som jag inte vet namnet på me ANte tog Tinas dricka hela tiden så hon var ganska irriterad på han, och min macka var det typ massor av sallad i haha jag sa Kyckling macka inte sallads macka och brödet typ smulade sönder ;s

Men sen gick vi tillbaka och så åkte vi bilen som åkte upp och ner åkte den 2 gånger, haha asså det är ju kul att åka den xD
Sen gick vi bara omkring men sen vid 5 så åkte Tina hem och då for jag Linus och Emil också, jag hade fått skjuts av mamma på morgonen så Linus var snäll och skjutsade mig hem :)
Men jag var J*VLIGT nervös för jag trodde vi skulle dö eller ramla :p
Och nr vi skulle åka under tunneln vid badhuset så trodde jag helt serriöst att vi skulle dö :p
Men jag är hemma nu med inga brutna ben :)
Ikväll tror jag att jag ska äta kräftor med mamma hennes kille och hans ungar, så är vell borta hela kvällen.
Ska gå och duscha nu och sen ska vi fara eller så duschar jag när jag kommer hem ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0