asså fan vad dåligt av mig!

skulle ha varit hem innan 22:00 idag, tror ni jag var hemma då?
Nej, for hem till Sara med Rasse, Emil och Becka och åt kvällsfika, varma mackor och oboy :)
Känner mig riktigt dålig asså, men ifall man är van att vara ute till sent på natten så är det inte så lätt att PANG ändra till komma hem klcokan 22:00.
Men tror inte det blir nån utgång i morgon, ska stanna hemma på kvällen och göra mig trött och lägga mig vid 23 - 00 så man kommer upp på måndag.

Har iallafall varit med Sara och Rasse och massa folk hela dagen, trevligt trevligt ju :)

Ska sitta vid datorn ett tag och sen sova :)

Ni får ha det så bra, hejdå :)


Kommentarer
tina

tack! =D

2009-08-22 @ 23:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0