dom har fest över oss :)

haha dom har fjortis fest dom som bor över oss, haha fan vad gayigt :p

Vaknade vid 12 idag typ började fixa mig, duschade, hade i nån hårinpackning, rakade benen och sminkade mig.
Sen så åkte jag till Henna och vi pratade eller pratade? Det var mest att vi bad om ursäkt till varandra och jag grät lite, hehe :b
Men har varit dära hela dagen, vi har typ varit som vanligt, skrattat och typ dampat, lyssnat på musik och massa.
Efter ett tag kom Oscar och Henna och han är faktiskt jätte söta :D

Men har precis kommit hem ska nog ta mig nå fika för är lite små hungrig.

hahah kan ju berätta att dom ''är så coowla dom som har fest över oss när dom skriker och håller på :)''


cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0