du e så fin <3

Kom i säng vid 3 efter att ha sett The Simpsons (den serien är som gjord för mig xD), somnade på direkten och vaknade av att Mamma kom in och frågade ifall jag skulle följa och bada, höhö.
Somnade om direkt efter att hon sa det, men sen kom hon igen och sa att jag inte fick sova nå mera så då var det lika bra att åka till Alder.
Efter ett tag kom Elina, Robin, Karro och Linus till Alder så jag var med dom.
Haha fan vad störda ni är <33

Åkte hem och efter ett tag kom Henna och Oscar och hämtade Rec, haha ojojoj vad dom kommer krama varandra hårt då dom ser den eller ja Henna kommer iallafal krama Oscar, haha lille Henna Penna :)

Men nu ska jag gå och äta, blir nå pomfritt och kött, mums =D

kram & puss


har satt i en navelpircing smycke i örat, och nu kan man se att mitt hår har blivit lite ljusare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0