fin cykeln vad fan ;)

Vanlig skoldag, finns inget att säga.
Efter skolan så gick jag Henna och Tina in till stan och dampade omkring. Tina köpte en cykel av en turk och efter ett tag kom Linus för skulle prata med honom. Men vi cyklade till Dollar Store, haha jag har varit dära varje dag nu typ xD
Men vi köpte spray och åkte iväg och sprayade Tinas cykel den är svart och vit prickig nu, jävligt fin är den :)
Men jag och Linus löste allt, men Tina fick massa färg på händerna så vi åkte och släppte av Henna hos henne och sen for vi till Linus och så fick Tina nån vätska som hon kunde tvätta händerna med.
Sen for jag och Tina hem till mig och åt mat, haha fan vad hungriga vi var xD
Efter det så åkte jag och Tina till ica och köpte hårfärg och sen for vi på Kiosk Piraten och köpte nån coca cola som smackar dr pepper :sss
Men har färgat håret nu, haha okej, skulle kanske tagit den andra men får färga den igen imorgon ifall jag ids :p
Kommer nog färga håret blont snart så kanske låter det vara?
Men jaja Tina åkte nyss hem.


:)<3

haha xD




huhu :(

fin cykeln :)<3

fin cykeln vad fan, visst den låter men den är fin, haha :)



hoho klantigt?

coca cola cherry ;s

shes loving it :)

synds det?


ibland måste ma bjuda på sig själv :)


Kommentarer
tina

Hehe fy fan vad niceiga bilder alltså XD



HAHAHAH KILLEN I TRAPPHUSET! HAHAHAHA !

<3

2009-08-26 @ 21:55:50
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0