förtsa skoldagen!

Vaknde vid halv 6 idag, hoppade upp och startade datorn och gjorde frukost. Är jag den ända som är pigg idag?
Haha smsar med Tina och det värkar nästan som det xD
Har plattat håret, sminkat mig och hunnit hoppa runt och dansa till rix fm, hihi:)

Har ni hört föresten att Christer Flygare (Fuglesang) ska upp i rymden igen! Fan vad coolt att få åka ut i rymden asså!
Skulle aldrig våga det men nog fan skulle det vara en upplevelse! =)

Hoppas ni får en bra dag i skolan idag, puss och hej :)


tyckte jag såg lite rund ut i ansiktet, men det var ganska gulligt tycker jag :)

Topp - H&M, kastde mig på den, den är helt slut nu! Så ni kan inte härmas!!! =D
Jeans - Gina Tricot
Skinnjacka - Inte på bilden men jag kommer ha på mig den iallafall :)


Kommentarer
Leia

Nope. Var också pigg imorse! :D

2009-08-24 @ 17:09:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
C

Sötunge!!

2009-08-24 @ 20:12:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0