Hissar & Dissar



* Red Bull / X Ray - Skulle behöva en nu, är så jäkla trött så det finns inte.
* Kicks och Shakiras nya låtar - Haha jag ÄLSKAR dom, lyssnar på dom hela tiden!
* Nya skor - Blir ju att köpa ett par nya höst skor, eller ja ett par jag kommer ha hela vintern ett par skate och vill också ha ett par klackar men vi får vell se :)



* Skolan på måndag - Vakna tidigt, vara i skolan hela dagen, läxor. Visst känns det lockande? Hell no! 2 Veckor sommarlov till jag ha! =D
* Reklamen som finns på sidan av bilddagboken.se - Den är så äclig? Men ska röra på nå fötter och så får dom orgsm? Tycker den är ganska äcklig för jag tycker inte om fötter, haha xD




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0