hos min söta amanda :)

Blev väckt idag av en jävla motorcykel, fick typ sjukt mycket damp så jag hoppade upp ur sängen och började banka på fönstret för motorcykel jäveln var rakt under mitt fönster eller ja vid ingången ;s
så började banka som fan men det hjälpte inte, så jag öppnade fönstret och skulle skrika till gubben på motorcykeln
''FAN HAR DU INGEN RESPEKT ELLER!! DET LIGGER MASSOR MED FOLK OCH SOVER STÄNG AV MOTORCYKELN ELLER FAR ÅT HELVETE!!''  och så när jag skulle skrika det så far han ut till vägen och står dära i typ 20 min!!
Så jag skriker att han ska fara åt helvete hjälper det? Nej, JAG HATAR MOTORCYKLAR!!!!!!!

Men ringde min söta Amanda och frågade varför hon hade ringt mig klockan 7 på morgonen!!
Ja då skulle hon fråga vart man köpt strössel till cup cakes?
Haha, men åt frukost och drog direkt till Amanda, fan vad jag cyklade snabbt och sprang upp för alla trappor och så stog jag och tok plingade på dörren och då dom öppnade dörren så kastade jag mig på Amanda och gav henne en kram!!
Har inte sett henne på *vänta måste kolla* 4 veckor tror jag!
Så det var jätte kul att träffa henne :)

Sandra Freja och Sandra var hära, ja det var 2 Sandra hos Amanda :p
Och vi satte oss på balkongen och typ myste, gjorde cup cakes och pratade.
Men nu ska jag gå och vara social med Amanda och Sandra som inte kan fiskpinnar och mos, utan bränner fiskpinnarna -.-'

puss puss.

Föresten idag kör jag Lilla My stilen på håret, även fast Amanda tycker jag liknar Pippi Långstrump :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0