I don't care about you It's Friday I'm In Love ♥

Japp fredag idag då, jag Jenny och Karro gick till skördemarknaden sissta lektionen och skulle ställa några fråger.
Efter det så gick vi runt och tog massa godis, kondomer och smakade chips :)
Var på stan ett tag med Elina, Karro, Fanny, Robin och Jenny, men sen när dom skulle till See Mee så gick jag till skördemarknaden där Tina var :)
Då gick vi till en bil som åkte runt och var upp&ner, haha fan vad vi skrek då den började åka runt, haha xD
Men så alla vet nu är jag expert eller ja jag kommer bli expert på att kunna volta med bil.
Ska dit i morgon så jag kommer ju kunna öva ni vet, haha :)

Men har vell inte så mycket annat att säga, kommer vara hemma i kväll för ingen är i stan.
Men ni får ha det så bra så länge :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0