jag vill ha mycket mer! ;)

Sitter i heden nu, haha jag har ''prty'' ensam med min cola och höga musik :(
haha, nej men ni får inte komma, ska sova idag faktiskt :)

For iväg och mötte upp Sara har inte träffat henne på länge så det var kul att träffa henne :)
Åkte hem och var dära ett tag sen åkte mamma och jag och köpte Dagoberts macka och for till hennes kille.

Sitter vid datorn dära nu och pratar med Tina och lyssnar på musik.
Kommer nog trötta snart på att sitta vid datorn, men det finns typ inget att göra annars.
Kanske underhålla mig med ett hitta nån av mina låssas små syskons dagböcker, haha, nej skulle aldrig läsa en dagbok. det är INTE OKEJ!

Men jag hoppas att ni inte har liak tråkigt som mig just nu.


älskar låten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0