Love Game

länge jag gjorde paus från bloggen men jaja....


Typ vid *kollar mobilen* 14:04 igår *exakt*  så ringde Karro mig för då skulle vi ju till Elina som har kommit hem :D
Så jag fixade mig och så skjutasade Mamma mig och Karro till Elina.
Jag och Karro sprang upp på Elinas rum och gu vad roligt det var att se henne. =)
Men vi drog i alla fall direkt till stan och där var vi hela dagen.
Typ cyklade runt och typ var allmänt glada, haha.

Men ska göra nå frukost nu och sen ska jag ringa Karro och Elina och se vad dom gör :)


elina & robin

haha du är så jävla störd robin xD

kicki & karro



Kommentarer
maalin =)

såg er vi max idag ;D

2009-08-05 @ 23:50:01
URL: http://maaaalliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0