Mailade Kissie

NI kanske har sett vad Kissie har skrivit på sin blogg?
Om dom dära små tjejerna som hon smygfotade. Om inte så här är länken.

Har varit ganska så irriterad på det så jag kände att jag var tvungen att skicka ett mail till Kisse.

Skrev så hära till henne.

Undrar bara varför du smygfotar ''små ungar'' som inte gjort dig nånting.
Och så klagar du hela tiden på att folk smygfotar dig?

Vill bara säga också att du vet vell att det är olagligt att smygfota och sen lägga ut bilden på innternet utan till stånd för den som är med på den?
Tycker det var ganska onödigt att ta kort på dom och lägga ut det på din blogg i alla fall.

Skulle vara glad ifall jag fick ett svar.

Japp så nu har jag skickat det och så får vi se ifall jag får nått svar av henne.
Inte för att jag tror det men jaja.



Kommentarer
Anonym

som om inte 50000 andra också har gjort det ?

2009-08-05 @ 16:44:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0