okej SKÄRPNING NU !

Nu ska jag ta och skärpa mig så gjorde en ''liten'' lista :)



* Ny Designe (rosa of course) och ny header =)
* Kommer göra mera serriös inlägg.
* Försöka göra video inlägg.
* Mera att jag Hissar & Dissar
* Mera bilder.
* Osv :)



* Vända tillbaka dygnet. Måste börja att lägga mig lite tidigare och vakna tidigare nu. Kommer inte komma upp annars när skolan börjar. Kan ju medela att klcokan är 5 i 3 på morgonen :)
* Börja äta frukost, haha asså nog gör jag det men det blir ju typ lunch då?
* Sluta att somna med smink på fortfarande, har gjort det två dagar i rad nu, haha =)
* STÄDA! Typ mitt rum och min garderob.
* Börja fixa i mitt rum! Har fortfarande kartongen i mitt rum, INTE BRA CECILIA!!
*  Börja höra av mig oftare till min pappa, har inte hört av mig till han på 3-5 dagar? Fan vad elak jag känner mig, ska ringa han imorgon då jag vaknar!



* Jag vet det är 1 ½ vecka kvar men iallafall.
* Jobba upp betygen så j*vla mycket.
* Plugga stenhård, men utan att skolan ska komma och ''förstöra'' för mig och mina vänner :)
* INGE SKOLK!
* Försöka vara trevlig mot ALLA lärare, fast det tar emot mot vissa :p
* Verkligen fixa skolan så att man kommer in på en bra linje senare :)



* Börja ta hand om min hy. Tar inte hand om den alls.
* Sen var det inget mera, så nu ska jag sova! God Natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0