raderat

Okej ifall ni kollar i menyn så ser ni att jag tagit bort MASSOR med inlägg. Varför jag gjorde det?
Dom flesta av dom inläggen var VÄLDIGT privata och jag tänkte mig kanske inte för då jag gjorde dom inläggen.
Så nu är dom borta *poff* så var dom borta. Nej men jag tyckte vell det var dags att ta bort dom, så alla mina inlägg från förra hösten är raderade nu.

Har egentligen ingenting att skriva om så jag kör på en Hiss & Diss



* Nya Höst kläder - Hösten är inte speciellet kul iallafall om man frågar mig. Så lite fina höst kläder gör det bättre med hösten.

* Paris Hilton My New BFF - Kortfattat ''Underhållande''.

* Red Bull - Det kommer jag värkligen behöva nu i veckan när jag ska vakna klockan 9 varje dag och under helgen klockan halv 8!

* Stora Läppar
- Haha ja det är fint med stora läppar men inte så stora så man ser ut som en Anka som en viss ''Kisse katt'' gör ;)

* Rosa - Behöver jag säga nånting mera?

* Blondiner - Naturliga eller Fejkade, låt ingen kalla dig för ''dum blondin''  eller ''bimbo/brat/diva'' jag har fått höra det så många gånger och då börjar jag fan undra vem fan det är som är dum/bimbo/bratdiva hära? Ifall du är blond var stolt över det och ifall nån säger ''dumma blondin bimbo/brat/diva'' så stå för att du är blondin och fråga ''vem fan är det som är dum hära'' eller bara skratta :)



* Sissta veckan på sommarlovet - Jag vill vara ledig i minst 2 veckor till! SNÄLL!

* 1 Oktober! - Från första Oktober så måste men vara 16 för att köra moppe? Och JA jag kommer skriva till våran stadsminister och klaga! Nån som är med?

* Patetiska Personer - Folk som tror dom är nånting, kan kaxa via internet men sen i värklighetem då man träffar dom så säger dom ingenting och när dom säger nånting så är det 100 meter bort eller via internet/sms.

* Utseendefixerade Personer - Folk som bara kollar på Utseendet dömmer folk för hur dom serut och inte för hur den personen är. Jag är då hellre med en person som är SKIT FUL och är SJUKT SNÄLL istället för en som är SKIT SNYGG men så JÄVLA ELAK.


Kommentarer
maalin =)

jag är me om 1 oktober :D

2009-08-16 @ 21:05:56
URL: http://maaaalliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0