sommaren 09

Början av somaren: Hade längtat så JVLA mycket!

Var och kollade på studenterna med Nea och Felicia. Åkte också med byggarbetarna, trevligt :)
På kvällen blev det att vara med massa go folk inne i stan. Tog det lugnt och var med massa folk dom 2 första veckorna.


låssas lilla syrran fyllde 10 år, så vi åkte till en badstrand som finns nära dom och skulle doppa fötterna, haha :)



Boden Alive;



Sävast; Var mycket i sävast ett tag med Amanda och annat folk.




Stockholm; For till Stockholm i 2 veckor hos min pappa.





Luleå Kalaset; Blev det med Fanny och Karro hjärta på dom :)<3




Levde livet; Var med Elina och Karro nästan varje dag.






Bakade med min mormor; Var och bakade hos min mormor en dag.




Busade med Tina; Tina sov över en dag och vi busade en massa :)

åkte till björns och hämtade Tina och träffade Nisse, grymt söta ni är :)<3



Sommaren tog slut; Efter ett tag så tog sommaren slut. Eller ja i dag tog den slut. I morgon börjar skolan och friheten är över.

Hur var sommaren 2009? - Den var super bra, hade grymt kul med vännerna =)
Hände nått speciellt? - Ja men det skriver jag inte hära :)
Hade det kunnat varit bättre? - Nej det skulle det inte kunnat varar.
Vad var roligast - Boden Alive och Luleå Kalaset.
Gjorde du nått du inte gjorde förre året? - Nej, det tror jag inte :p
Fick du nya vänner ? - Ja det fick jag =D
Slutbetyg för sommaren 2009? - Roligaste sommaren hittills ! :)


Kommentarer
tina

wieh! :)

2009-08-23 @ 21:50:27
Laila

Gillar din blogg =) kanske har sagt det innan:P

2009-08-24 @ 01:09:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
C I T Y C A T S cc

Fin blogg !



/CITYCATS

2009-08-24 @ 07:34:51
URL: http://citycats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0