TEST =D

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: tror inte jag opererats nån gång :o
piercing: öronen :p
sport: hrmm, typ bebis gympa xD
husdjur: två fåglar, dom fick ungar ;b Men mitt egna första husdjur var min kanin Nasse :)
semester: typ då jag var jätte liten så åkte vi på nån ballet i stor forsen
kärlek: Tror det var en kille som jag gick dagis med han hette Teodor. Jätte söt kille haha alla tjejerna var kära i han ;b

JUST NU:

äter du: inget
dricker du: inget
ska du: se film :p
lyssnar du på: dom som pratar i filmen :p
väntar du på: ....
tittar du på: datan?
har på du på dig: kläder?


DIN FRAMTID:

barn: kanske 2 :p
giftermål: jo :)

karriär: känd, men jag vet inet för vad :p


VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: båda :)
kortare eller längre: längre
snygg mage eller snygga armar: det spelar ingen roll för mig :)
busig eller lydig: busig (:

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: nej?
tappat bort glasögon/linser: nej
brutit ett ben: nej
rymt hemifrån: ja då jag var liten, fast det var ju bara till grannen :p
röntgats: ja men jag vet inte varför :o
krossat någons hjärta: hoppas inte det.
nobbat någon (som haft känslor för dig): nja
gråtit när någon dött: nej jag skratta? dum fråga?


TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: haha ja xD
gud: kan inte säga att han inte finns för har inte sett han, men jag tror inte på han :p
mirakel: jo :)
aliens: coolt ifall dom finns, men jag vet inte :D
magi: ja, jag fattar inte hur dom göra :o
ett himmelrike: nja
tomten: nej
änglar: nej
transformers: haha jag vet en kille som gör det xD


BLANDAT:

är du kär i någon? jo (a)
önskar du att du bodde någon annanstans? nej
tycker andra att du är attraktiv? jag vet inte
dricker du? coca cola :)
använder du droger? ifall vänner & sova är en drog så ja :)
vilket schampo använder du? Wella
vilken parfym använder du? en vanilj och christina aguilera parfym :p
vad är du rädd för? att inte hinna med allt jag vill göra, och typ ormar och spindlar och insekter :p
gillar du att tvätta? mitt hår? japp då blir det ju rent? :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0