jävla damp hon fick :))

Andra dagen på skolan, huhu. Idag hade vi vanliga lektioner.
No på morgonen gissa vad vi ska jobba om? Sexualkunskap, killarna lyssnade extra noga i dag. Haha ojoj.

Efter skolan åkte jag och Karro till fria emilia. Dom kastade ut oss och sa till Robin att han skulle dra åt helvete, haha damp skola? Sen hade dom tydligen sakt till Elina att det var hennes fel att vi gick in på deras skola? Haha är dom dum i huvudet eller? Men vi åkte och åt mat och åkte in till stan och gjorde inte så mycket.

Har precis ätit mat, för när jag egentligen skulle ha ätit så skulle jag träffa en viss person men den personen kom inte och jag satt i 2 timmar och väntade?
Så gissa om jag var hungrig!

Ska hoppa in i duschen nu hade tänkt gå och vila för har lite ont i huvudet.

Men ni får ha det så bra, hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0