söta läsare jag har :)<3

vad glad jag blir när jag möts av med kommentarer när jag loggar in på blogg.se, blev värkligen jätte glad, det gjorde min dag :)

Och vet ni vad som också gjorde min dag idag?
Jo jag gick in på Paulinas blogg och vet ni vad jag såg då? Hihi hon hade svarat på min frågor då också, haha endel kanske tycker att ''haha ofta man är stolt över det?'' haha ja jag är det i alla fall eller inte stolt men jag blev ganska glad :)

Har gjort kladdkaka idag, haha den blev halft misslyckad, men den går att äta, haha :)
har mest tagit det lugnt idag, kollat film och sånt .

Ikväll så vet jag inte vad som händer, hade inte tänk stanna hemma iallafall, men jag hittar vel på nånting iallafall :)

Imorgon så kan jag nästan lova att de kommer upp ett video inlägg, kommer iallafall försöka, försökte inatt men det blev så flummigt så det får ni inte se. Haha, men nu ska jag gå och se My Super Sweet 16, haha hatar egentligen det programet, så jävla bortskämda ungar, men har inget annat för mig just nu så får vell ''lida'' lite, hehe .=)

Ni får ha det så bra, puss på er :-**<3



Kommentarer
malin

sitter och läser den just nu :D skit bra tidning måste jag säga ^^ ;)

puss på dig snygging

2009-08-14 @ 17:10:08
URL: http://bergmanmalin.blogg.se/
YOULOVETHEM

vad frågade du? :D

Härlig blogg :)

2009-08-14 @ 18:13:58
URL: http://youlovethem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0