ÄNTLIGEN!

Det var då fan på tiden att jag fick in datorn i mitt rum!
Har hållit på med det nu ett tag ooch nu är jag färdig! ÄNTLIGEN! Trodde jag skulle bli galen!

Men har varit med Felicia i dag i alla fall.
Först var vi på stan och kolla på smycken och sånt, sen for vi till henne och gjorde inte så mycket.
Vid typ 7 så skjussade Felicia och hennes pappa hem mig.

HAHA vi gjorde lussekatter i dag på HK;n och fan vad goda dom blev! Sa hela tiden Åhh måste ha en till lussebulla!!!

Föresten så var jag och klippte mig IGEN idag på lunchen och nu är jag super nöjd, blev mera uppklippt så det va ju super!

Men nu ska jag gå och se nån Johan Falk film, och typ sociala med mamma, hehe :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0