bungy jumping





Yey! Asså nånting jag måste göra innan jag dör det är att hoppa bungy jump, dom hade ju det på LK i år och först hade jag tänk göra det men sen vågade jag inte, men ifall dom har det igen nästa år då kommer jag nog göra det!
HAHA ja jag vet att många säkert tänker ''haha det vågar hon inte hon är för feg'' och ja jag är faktiskt ganska så rädd för höga höjder men vad fan (då menar jag typ inte att ifall jag ställer mig på en stol så blir jag rädd utan kanske när man är högst upp på frittfall, blir jag rädd), det är ju nånting man MÅSTE göra innan man dör? Eller vad säger ni?

GRYMT COOLT ELLER VAD!!! =D



Kommentarer
flisan ;-)

du är ju störd :o

hade aldrig vågat göra sådär!:o

2009-12-16 @ 22:52:46
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0