EXTRA!

Vet ni vad som hände idag?

Jag och Jenny hade varit på coop och köpt lite godis och så och så skulle vi gå tillbaka till skolan och så går vi in i gallerian och då är det en kille/man/gubbe (HAHAH) som börjar att gå brevid oss och bah

Killen; Jo hej kan jag få ta foton på er?

Det första som kommer upp i mitt huvudu då är att jag ska dra med mig Jenny och typ skrika att han är äcklig men då tror jag han ser våra miner och säger fort

Killen; Jo jag kommer från Extra tidningen och så går vi ut på stan och ställer en fråga och då undrar jag ifall ni vill vara med.

Båda; JA!
 
Killen frågar du vem vi vill hälsa en god jul och Jenny säger att hon vill hälsa sin bror som är i Canada en god jul och jag säger att jag vill hälsa min Kusin en god jul som är i Thailand för 3 året i rad.
Och så tar han lite foton på oss och sen tackar han och går :)

Sen gick vi runt och skojade om det och sa att vi var kända haha, ja vi är helt sega men vi skojade.

Lägger upp bilderna sen när jag får tidningen nästa vecka på TISDAG!!!


Kommentarer
flisan ;-)

najs ;-)

2009-12-16 @ 20:32:46
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0