hejdå Stockholm :)

Hallå hallå! :)

Vaknde precis, i går var vi hos min låssas farfar (eller vad man ska säga) och hans fru och åt middag och så.
Trevligt trevligt men hade ont i huvudet hela dagen och har det fortfarande, fy fan, HATAR att ha ont i huvudet :s
Men det var god mat och kul och att träffa dom, träffar dom inte så jätte ofta kanske 3 gånger om året.
Dom är jätte snälla och även fast vi inte träffas så ofta fick jag 1000 kr av dom i julklapp, hihi söta dom är ^^

Men jag måste skynda mig ska packa väskan och sånt, huhu känner stressen och hur mera huvudvärk kommer. KUL :)

Ja men hej hopp nu måste jag gå, ska hinna vara med bus hunden och pappa lite nu :)

Hör av mig när jag är hemma i Boden! :)

Puss och Hej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0