skit väder!

Asså wtf!
Dom på nyheterna har avrådit alla i Sverige att inte ge sig ut på vägarna för att det är så halt ute på vägarna så vi kan inte åka till Nyköping och träffa mina små kusiner och min faster.

Istället så ska vi sitta inne IGEN! Asså vad fan? Jag ville ju ut? Men hära ute i ghetto så vågar man ju inte gå ut? Man vet ju aldrig vad som kan hända hära ifall jag går ut själv?
Jag vet vad ni tänker, men kom hit själva och jag kan lova er att ni inte vågar gå ut själva, har varit ut med hunden 3-4 gånger och typ sprungit en kort runda med han för att det är så jävla läskigt hära.

HAHA jag vet jag är feg...

Sundbyberg är bra men det är ändå ett ghetto ställe, haha ;D

Men nu börjar filmen jag kollar på så puss puss bloggar sen igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0