''Vad vill du bli när du blir vuxen?''

Det är nånting jag tänk på rätt länge, helt ärligt vet jag inte vad jag vill bli när jag blir vuxen.

Jag har inte ens en tanke på det, det enda jag tänker är att jag måste fixa skolan och sen...? Ja vad ska jag göra sen? Jag har ingen aning om vad jag vill bli,gjorde det dära testet på som går på MTV dygnet runt men det jag fick var vell kanske inte vad jag hade tänkt mig?
Fick iallafall Media, film, fotot, bild osv osv. Kanske, kanske inte? Nått att tänka på kanske?

Men jag får den frågan ganska ofta, just vad jag vill bli när jag blir vuxen och varje gång så säger jag samma sak ''jag vet inte, typ ehhh.......jag vet inte''. 
Nästan alla jag känner vet/visste (syftar också på dom som redan jobbar som/pluggar till det) när jag var liten sa jag typ djurskötare för att alla andra sa det, och nångång när man var på det humöret skulle jag hålla på med motorcykel, hehe.
Har aldrig vetat helt säker att tex jag ska bli dagisfröken för 3 min senare kommer jag säga att jag ska bli nånting annat.

Nånting jag ALDRIG kommer att jobba som är att sitta på ett kontor och bah jaha vare det hära jag skulle jobba som?

Men jag kommer vell på nångång vad jag vill bli :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0