Fredag

SOVMORGON :D

Hehe klockan är snart halv 9 och nästan alla i min klass är på musiken, HAHA tur att jag inte behöver träna på gittar,ska spela upp på fredagen efter lovet, då blir det nog slut på mina ''ljuvliga'' (inse att jag tycker att ljuvligt är ett knasigt ord?) sovmorgonar. Har varit så jäkla skönt att få sova ut och vara utvilad och glad då man kommer till skolan, hehe.

Idag så åker jag som sakt till stockholm, HAHA ska på konsert på Lördag, ganska kul faktiskt efter som att jag är uppväxt med den musiken. Och före det ska jag på FÖRFEST på Bandit Rock* :D *STOLT* hehe (a)
Blir vell att shoppa i helgen också antar jag, ska leta efter ett par jeans och kanske en tröja? Vi får se hur det blir med den saken.
Bilder kommer då jag har kommit hem :)

Men nu måste jag gå och fixa det sissta och sen ska jag springa till bussen :)

ceciliaaaaaa



* Bandit rock är en RADIO station i stockholm, www.bandit.se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0