Fredag

Hehe, har precis vaknat klockan är snart 8 och min vanliga buss går om 5 min. Hehe ja men själv ska man ju ta den sena bussen som går 20 i 9 eller så tar jag den 5 över 9. Vi får se hur jag gör. Japp men nu ska jag i alla fall börja sminka mig och fixa, hehe. Har nästan 1 timme på mig att fixa mig. Well well. idag är det kort dag, och det blir att på direkten åka hem och packa klart och fixa och äta och sen åka till Kalax. Är framme i stockholm vid halv i kväll.
Tror att jag skulle få trägga farfar då, hehe vilken chock han kommer få, då jag sissta träffa han så var jag blond och nu är jag svart/brunhårig. HAHA,men nu måste jag börja fixa mig.


Hejdåååå




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0