tbx hos pappa nu.......

efter shopping turen, haha har märkt att jag shoppar ganska mycket nu för tiden, hehe eller ja mera än jag gjorde förut.
Ja men det var ganska svårt att hitta nå jeans men det blev i alla fall ett par jeans från Gina Tricot, satt sjukt bra, eller ja ialla fall så som jag vill ha det. Ljust blåa och inte höga i midjan och inte för tajta :) 400 Kr super bra pris :)
Pappa och jag sprang in på H&M men jag hitta inget så det blev inget dära men pappa hittade 3 stycken tröjor som han köpte på dirren.
Hitta inga skor heller men jeansen var ju det viktigaste jag skulle ha, nu är det ca 6 timmar kvar innan konserten börjar så ska vell kolla tv kolla runt på bloggar och sånt, köpte nån ProViva Femal, som är sjukt äklig men den behövs :)
Ojsan nu kommer jag på att vi skulle köpa snoddar, FASIKEN xD Vi får ta det om en stund för jag orkar inte resa mig faktiskt, hehe är jäkligt trött och hungrig.

Asså jag ska fan önska mig en laptop i födelsdags present, sitter vid pappas nu och et är ju så JÄVLA parktiskt att ha en, man kan ta med sig den överallt, man kan blogga ute på stan osv. Jag vill ha en :D
Hehe, well well vi får se hur det blir med den saken, haha det klickar så roligt då man knappar på tangenterna.
HAHA jag är lätt road som fan asså, hehe nej nu ska jag äta lite lunch och kanske se en film på tv.

Kolla in hära om ca 3 timmar kanske eller 4 timmar för då har jag nog bloggat igen, och så har jag nog hunnit fixat mig osv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0