hos pappa

nu är jag hos pappa, sitter och kollar på ''Skavlan'' där Liza Marklund är gäst, den bästa författaren enligt mig :)
Då jag kom till stockholm så åkte jag och pappa på dirren och handlade mat för pappa hade inget hemma, så vi köpte mat och godis och dricka.
Så vi har ätit kött och pommfritt och sallad, fasiken vad gott :-D

Ja men ingenting speciellt har hänt, haha ehh bara så ni vet är Julia och Mia SÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! XD USCH PÅ ER!!  Asså åhhh jag sojade ju, dumma er xD<3

Håller på att ladda kameran så det blir en massa fin fina bilder i morgon, hrmm kommer nog inte gå så bra för vi har VÄRLDENS SÄMSTA platser!! -.-' Roligt, men i morgon blir det att gå upp tidigt och shoppa och sånt, ska nog be pappa köpa mig  nån ny tröja och nya jens och kanske ett par snygga skor ;) HAHA :-D
Ja, och vid halv 8 så börjar konserten, haha respekt att man ska på gubbkonsert, haha men måste ju passa på innan dom blir för gammla i ''Judast Priest'', vad är dom nu kanske 60 år? Hehe, okej nu tänker ni at jag är fan dum i huvet som åker till Globen frivilligt och kollar på en konsert där bandmedlemmerna är ca 60 år gammla, men jag är uppvuxen med den musiken och jag tycker fan det ä RESPEKT att jag far och kollar på dom, HAHA :D
Okej hej jag försvara mig, men asså jag förklara bara för er som tycker att jag är idiot som åker och ser på ''Judast Priest'' :p

Well nu ska jag i alla fall lyssna på musik och kanske kolla lite tv ifall det finn nå trevligt att se ;p
Puss och kram saknar er hemma i boden redan :)<33

ceciliaaaa



judast priest ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0