Lördag

Hey, har vaknat nu klockan är vart över 10 är ganska trött fortfarande men det gör inge, hehe :p
Jao idag blir det att åka och shoppa och sen i kväll koneten, längtar faktiskt lte :p HAHHA fortfarande RESPEKT att åka till GLOBEN ;)

Igår kväll satt jag och pappa om typ myter och sånt som är i stockholm, haha och pappa berättade att han bor jätte nära Kymlinge ''spökstation'' haha rätt kul att å veta, ligger mindre än 1 kilometer från däa jag sitter nu (alltså i pappas lägenhet)
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=13&conference=500000000000066&posting=19500000002027448
här kan ni kolla lite själv också,.
Ja men tydligen så ska de finnas en bok som heter 'stockholms spöken'' dä det står om alla spöken i stockholm os. Den måste man ju nästan läsa. HAHA xDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD Kanske inte?

Ja men nu ska jag äta lte frulle och fixa mig för vi ska dra till stan så fort det går :)

ceciliaaaaa


snygga skor :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0