Lördag

Hehe en dag kvar på ledigheten, tråk tråk. Vaknade vid 10 så gick upp och åt frukost med mamma och E och H, vid 1 så började alla att fixa sig för att åka på stan, så har varit på stan sen halv 3 kanske :p
hehe vi gick in på hemtex och köpte MAGISKA handukar, haha omg kan visa sen då jag typ TROLLAR med dom xD
Dom är i små små små plastförpackningar och då man sätter dom i vatten blir dom stora, haha lol men fasiken vad fina dom är. Sprang in på Kicks och kollade runt. Hitta en massa saker jag vill ha måste in dit på måndag och köpa ett fin fint diadem. Yes, men sen åkte jag och mamma hem och nu sitter jag hära. Ska snart fixa mig byta kläder till lite finare för ska till min mormor och fira henne, grattis mormor du blir ett år äldre och i år fyller du jämt :)
Hehe puss på mormor <3

Yes men nu ska jag börja fixa mig. byebye

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0