Måndag

Heeyyyy, yes nu blir det lite uppdatering från ugår kväll också :)

Söndag

Yes efter sista inlägget igår så for vi till min farfar och typ fikade och pratade, efter en  stund då jag myst med deras katt och hund så åkte vi till en persiskresturang, hade SVÅRT att bestämma vad jag skulle äta för det fanns typ BARA lammrätter och jag vill inte äta lamm, tycker så synd om lammet. hahha :p Men bestämde mig att ta en Dojjde eller vad fan det hette, kyckling och ris och sallad, fasiken vad gott det var!!!! Men inte lika gott som Thai maten. Yes men sen satt vi och åt i 100 år kändes det som men sen var jag och pappa tvungen att åka till Arlanda. Vi gick en kort promenad med Balto och så pussade jag och kramade honom hejdå.(usch jag saknar honom så mycket.) Sen gick vi och fixade in bagaget och så gick vi upp till den där saken där man går på flyget, usch jag grät som en galning, okej jag vet det låter helt cp men usch det var jätte jobbigt att säga hej då jag menar jag har saknat pappa så mycket och så måste jag säga hej då bara några dagar efter att jag kommit. Nej det var inget kul, men får hoppas på att jag får åka ner snart igen.
Yes, men flyget var 30 min försenat och då tog pappas P-biljett slut så han sprang ner och 2 min efter att han sprungit iväg och skulle fylla på pengar så kunde man gå ombord *PANIK!!!!!!!* men pappa kom typ 30 sekunder efter att dom ropat ut att man kunde gå in i flygplanet. Usch jag grät som en galning (se ovan). Men då jag checkat in så kunde jag inte kolla bak för då skulle jag blivit ett vatten fall. Ja men på planet så tittade jag ut genom fönster helavägen så ingen skulle se att jag grät, försökte läsa i en tidning men det gick inte försökte sova och det gick bra fast sov i typ bara 10 minuter.
Då jag kom fram så stog ett fyllo och ville ta i hand USCH!!!!!!! Såg mamma så gick dit blev en massa kramande osv. 
Då vi åkte hem var jag så trött så vi orkade inte säga nånting, men mamma pratade så klart :p ahha men sen hände inte så mycket.

Måndag

Okej okej, idag var det fan svårt att kliva upp ur sängen -.-'. Var så jävla trött och ville inte gå till skolan, men upp kom jag i alla fall. Fixade mig på 15 min *STOLT* sen drog jag till skolan, massa kramar och prat, sen en massa tråkiga lektioner skönt att skolan är över för idag :D
Yes, men på svensk/engelskan så blev våran lärare LITE sur. HAHAHHAHAHHAHAH omg xD Yes, men efter det så gick jag Mia och Julia till sandenkiosken och där mötte vi Tim och en massa, lol. Tråkade lös med dom en stund och sen gick vi tillbaka till skolan och åt mat, äcklig mat idag.  Sen gick v till blåa korridoren och gayade lös. Och sen kom Amanda så satt med henne och pratade, men sen kom en massa folk så sprang runt och var med typ alla haha :p
Slaggis på skolan, trevligt trevlig. hehe okej ska inte gå in på det men omg haha det fans inget att bråka om?
Okej som många vet är Robin lite trög ibland och det var han idag på mig, hehe för han typ pep mig örat eller så var det nån annan, och så typ puttades så jag dampade på han och trök upp han mot väggen och bah
-Kaxa inte, hahah :p
Jag är elak, men fan vad jobbig han kan vara ibland med sina jävla ljud osv :p Robin förlåt ifall då läser men du kan fan vara riktigt störande ibland så man måste fan trycka upp dig mot väggen och typ kaxa tillbax eller vad fan man nu ska säga :p Yes efter skolan så mötte jag Frida och vi åkte hem till mig och åt riskaka och drack coca cola *SMALT!!!!!!!!* och se så satte vi oss vid datorn och pratade med Rikard och då åkte vi till han, bla bla bla. Och så var vi med han ett tag och gayade oss. Hehe jag och Frida är fan smala som får plats med uppdragna fötter i en skit liten stol :) Men sen åkte vi hem och jag och mamma gjorde nudlar och curry kykling, gott gott gott :) Och nu sitter jag hära och klockan är 20 över 7 på kvällen, alltså 10 min kvar till Sex And The City, igentligen behöver jag inte kolla för jag har ju första sesongen som jag fick låna av min moster, och sen har jag typ setta alla avsnitt redan, men dom är fan lika bra varje gång :)
Men nu ska jag läsa lite på Kenzas blogg och i alla andras bloggar, puss på er blev ett LÅNGT inlägg idag.


cecilia

några bilder från sthlm


BALTO <3

hello fjortis pose ;)

min söta lilla baby kusin <3 så jävla söt ser ut som om hon har glasögon, och skrattar och försöker prata då hon bara är 1 månad ! Värsta söt, :p<3

min fot, mia där baki, frida fotograf, därför är vi som vi är :p<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0