Måndag

Hejsan svejsan, jag är MYCKET sprallig idag vill inte vara hemma men vill inte vara borta, är hungrig men ändå inte. haha hej kom och hjälp mig?

Hehe, yes har gått runt hela dagen och sakt till Henna '' du slog ner henne som en påvärkat drogare!!!" ni kan läsa mera på Tinas blogg www.uddamaludda.blogg.se 
Idag så gick jag och åt på Frasses med Nisse, Robin Victor och Jens,  fast igentligen så skulle jag äta med Mia och Julia men så frågade Nisse ifall jag inte kunde bjuda och snäll som man är så gör man ju det, sen kom Frida och då skulle hon också ha, haha ojoj ska ha hrmm 28 kr av Frida och 24 av Nisse för at vi delade på maten :p
Asså usch det var nån som hade hällt lös snus i maten och då blev jag så JÄVLA äklad så det var därför jag åt på frasses, asså åhh det går skit att spara pengar -.-'
jag och Nisse gick på dirren till skolan vi satt i blåa och efter ett tag så kom det en massa folks,
haha asså omg, Robin hade med sig nån deodorant eller vad fan det nu var och så rollade han typ på nån och så tände han på med tändaren och då började det brinna så då ville ala prova, haha alla tjejer skrek som fan, killar är typ cp men man kan inte leva utan dom i alla fall :p<3

Hehe, well efter skolan så missade jag dom två första bussarna så jag var med Mia och Frida och gormade, hann missa 3 bussar innan jag åkte hem, då ringde mamma och frågade vart jag var och jag ar ju på bussen och hon ba jag är inne i stan, haha omg xD Men jag åkte hem och nu sitter jag hära, är JÄVLIGT hungrig och mamma är och skottar snö, fasiken vad det snöar! xD

Jao men nu ska jag göra mat, PUSS och KRAM <3

ceciliaaaa



lunchen ;p 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0