Måndag

Asså seriöst hej jag är dum !!! I förra inlägget så skrev jag att jag skulle trycka in godis i Tinas mun för hon hade 30 o värde på ? Ehhh okej asså Tina har diabetes och jag är trög och fattar inte xD HAHHA ja men det är fan sant jag är fan cp hon ska ju INTE äta godis hej hopp här har man lärt sig att man SKA äta sånt med socker då man har diabetes -.-' Hrmmmmmmmmm så asså sorry för att jag är lite cp. Hehe måste fan kolla upp med sånt dära om diabetas tänk om jag får det asså o_O Hehe :p

Och så vill jag säga förlåt för taskigt lite uppdatering i helgen men min kära far har tagit datorn och så då jag kan blogga så har det varit under typ Bruce den allsmäktige eller nå xD

Well well, idag så var det KALLT att gå till bussen, hade på mig en av pappas militärtröjer (haha :D) och strumpbyxor under, snyggt (enligt mig) men kallt. Fick en massa fina komentarer om att den var cool och hade snygg färg osv.
Tina ville också ha en sån sa hon och så sa hon att hon skulle slita av mig den ifall hon inte fick den, haha men jag har den fortfarande på mig ;) Orkar inte prata om skolämnena skit tråkigt ju.
HAHA asså idag så gick brandlarmet och då trodde vi att det var jag och Tina som hade startat det för vi hade stått och ropat och skrikigt i blåa korridoren och precis då vi blev tyst så började brandalarmet att tjuta. Men det var ju inte riktigt så.

Det var nån som hade smällt smällare i röda korridoren, hehe. Ute var det varmt enligt mig jag hade ju haft på mig jackan. Så Karro fick låna den, hehe hon frös som fan och där står jag i tunn tröja och stumpbyxor och bah det är ju varmt ? :) Men efter ett tag så fick vi gå in igen, så hade v i SO och vi fick sluta tidigare, men mamma ringde och sa att jag var tvungen att handla en present till min kusin som fyller 5 år på onsdag. JOBBIGT!! Så jag gick in till stan med Tina och Amanda och så stog vi och pratade med Nisse och så. Men sen gick jag och Amanda in på Åhléns och letade present, vi hitta en massa roliga saker, men jag köpa en gosedjurshäst med stall och sånt dära för 100 :-, skit bra tyckte vi men det var ju inte LITE pinsamt att gå upp till kassan med den dära, vi mötte Karro och Jenny och Fanny, ahha omg PINSAMMT xD yes men när vi skulle slå in det så blev det JÄKVLIGT svårt, haha omg. Vi träffade Mia Julia och tess så stog och pratade med dom ett tag till min och Mias buss kom. Vi satte oss på 4 stätena och då kom min kusin :) Satt och Dissade Mia tills hon skulle av, sorry Mia men kussen snackade ju som hon aldrig hade fått pratat :p Sorry :p
så jag satt dära på bussen med mitt ''LILLA'' paket och pratade med kussen.
Då jag kom hem fick jag ADHD damp, för vi hade ju ANTAGLIGEN inget paketpapper -.-' irriterande som fan, det ända vi hade var julklappspapper och det var ca ½ meter och jag behöver ca 2½ meter till dethära paketet -.-'
Morrrrrrrrrrrrrrrrr, och mamma ids inte åka och köpa inslagspapper. Hrmm ska fan köpa i morgon!

Well well nu har min dator fått ADHD, den laggar som fan asså! ASSÅ ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
HATA!

Nej nu ska jag gå och göra nånting.

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0