Onsdag

Villken dag asså,
yes har jukt ont i min näsa nu, tack så jävla mycket för den smällen. Skit snack.
Felicia du vet att jag finns att prata med <3 Har hänt så jäkla mycket idag, skippade kemin och lade mig i vilorummet, hade så jävla ont i min näsa efter smällen och var typ yr som fan ;s
Mia och Julia kom och höll mig sällskap ett tag innan vi skulle till sv/eng, efter det så gick vi och åt mat, mmisgt faktiskt :)
Frida och Nea kom till sanden så var med dom ett tag, sen försvann Julia med Nea och Frida och sen såg Mia att jens och Victor hade ringt och då ringde hon upp dom och då ville dom att vi skulle komma till vilorummet, så jag Karro och Mia gick dit och var dära ett tag, sen vare en massa flumm, och sen sissta rasten var typ en massa killar dumma mot Julia och då dom skulle börja vara dumma mot mia fick jag fan damp, så jag bah RÖR NI MIA SÅ ÄR NI FAN DÖDA!!!
Hehe jag vet *DAMP*
Men sen så missa jag bussarna hem, men då var ju lilla Frida på stan så var med henne tills 5 över 4 bussen gick, hihi.
Så nu är jag hemma, ska städa klart hära och FÖRESTEN för nån dag sedan så shoppade jag hem en massa fint från H&M, så det kommer nog i slutet av denna vecka eller nästa vecka :) HIHI, måste shoppa hem mera, eller jag VILL shoppa hem mera ;)

Men nej nu ska jag gå och städa :)

ceciliaaaaa


JAG ÅT INTE PÅ FRASSES IDAG :DDDDDDD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0