Onsdag

Asså förlåt för att jag inte bloggade igår, men asså jag hade så jäkla ont i huvudet men jag skriver idag om igår :p

Tisdag

(E är min låssas syster och L är min låssas lillebror H är min mammas kille det börjar bli jobbigt att skriva tex ''låssas lille bror'' då man ska förklara vem men menar :p)
Okej okej, asså kort fattat dagen var tråkig, fast det hände en del konstiga saker, slaggis på skolan mellan en i min klass och några i 9;an. Yes, gömde mig bakom en massa killar för fan vad dom höll på att skrika fick ju fan ont i öronen, haha okej men jag gömde mig inte men jag höll mig bakom en massa killar. Ja vi hade ju tema och gick jag neeeej!!!
HAHHAHA, istället tog jag bussen ut till mina låssas syskons skol. Dom är fan sötast, precis då jag rundade bussen hör man på LÅNGT håll som skriker ''CISSI!!!!!!!!!!!" och så ser man min han springa som en galning emot mig, ahha söt!<3
Yes, stog och pratade med honom och E ett tag, men sen kom L´s mamma och hämtade honom så då gick jag och E  hem till H och så var jag dära i ca 20 min och sen kom jag på att jag skulle in till stan igen så då körde H och E mig till stan :) Var på utväklingssamtal, tråkit! Men efter det så fick jag ont i huvudet och då blev jag arg och så hade dom låst dörrarna på skolan och då jag skulle gå ut så fick jag ju inte upp dörren så då skrek jag ''SÄR SKOLA !! OFTA MAN LÅSER DÖRRARNA?????!!!!" haha jag vet jag är lite knäpp (a)
Men jag och mamma sprang in på coop och köpte blåbärspaj och smulpaj (äppel) haha, SMALT!
Blev så jävla sugen asså ;p Ja men då vi kom hem så lade jag mig på soffan och somnade, så fick äta KALL mat för orkade inte värma det mamma gjort, och sen efter ca 5 min medans jag åt så åkte mamma och det blev det inge kul att äta så jag gick och lade mig på soffan igen och jag vaknar av att min mobil ringer och då jag kollar på displayen så är det H som ringer.
//Hej.//
//Hej, kan du göra mig en tjänst?//
//Ehh visst?//
//Kan du öppna dörren?//
//Ehh va ? Är ni hära ?//
//Ja kan du öppna det är kallt.//
Haha då hade stått och plingat och knakkat och rykigt i dörren i ca 15 min H och E haha omg jag är döv då jag sover xD
Ja men sen hände inget mera förutom att jag åt upp maten så var kvar och sen vid halv 8 åt vi smulpaj och blåbärspaj :)
MUMS :D

Måndag

Asså omg, jag glömde Sv och so häftet och min lärare fick rå damp på mig -.-' Kul start på skoldagen -.-'
Ehh tråk tråk, sv/eng, tråkit, rast med Mia och Julia, nice nice :) Och sen på rasten fick jag höra att det varit ett tills laggis IGEN med samma personer som igår! Ehh ja du. Gympa dans, tråkit -.-' Sen var det mellis och då kom Frida och Joel och Rikard. Så var med dom ett tag hehe :p Ja sen vare en till lektion och sen vare slut på skoldagen och nu sitter jag hära, tråk tråk, är hungrig vill ha mat nu, så ska se ifall det blir nå mat idag också :p Haha får se ifall jag bloggar ikväll för hade tänk plugga lite :p

men kram på er PUSS !! <33333

cecilia


tänk om vi fick sånt hära gott på skolan till mellis :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0