Sex And The City

Yes, nu har jag kommit hem. Det var skit tråkigt på det dära mötet, fast jag och Frida och Mia dampade som vanligt. Haha jag hällde min saft i fridas glas och då ska ju alla vara wannabe mig så dom gjorde ju det också så det blev ju naturligtvis översvämmning i fridas glas. Haha hon fick städa sen okej det fick jag också.
Hrm morr på dom som är wannabe mig. Yes, men dom pratade en massa om fotbollen till sommaren och cuper och läger osv. Lyssnade inte så noga får hoppas att mamma har fattat allt.
Hehe, men en del fatta jag men sen svamlade jag en massa med Frida och Mia, morr på dom asså.
Ska kanske vara med Frida på torsdag, nån ska kolla på vårat fin fina hus igen på torsdag precis då jag slutar skolan mysigt mysigt.
 Nej men nu ska jag kolla sex and the city och ha tråkigt och sen ska jag sova.

KRAM

cecilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0